با توجه به نیازهای داخلی و خارجی آموزشی در زمینه حسابرسی فن آوری اطلاعات، مدیریت ریسک فن آوری اطلاعات، حاکمیت فن آوری اطلاعات، کوبیت 2019 و سایر عناوین مرتبط،  تیم ما آماده ارایه آموزشهای تخصصی در هر یک از موارد فوق یا طراحی دوره آموزشی مطابق با نیاز در محل شماست. آموزشها به زبانهای فارسی و انگلیسی قابل ارایه خواهد بود.

با توجه به درخواستهای متخصصان محترم و سازمانهایی که به صورت تخصصی مباحث حسابرسی فن آوری اطلاعات و ریسک فن آوری اطلاعات را پیگیری می کنند، دوره ای را در نظر گرفته ایم که بتواند پاسخگوی نیاز علاقمندان در سطح متوسط و پیشرفته باشد که مشتمل بر مطالب مختلفی در زمینه حسابرسی فن آوری اطلاعات، مدیریت ریسک فن آوری اطلاعات، حاکمیت فن آوری اطلاعات و کوبیت می باشد و از منابع به روزی از جمله  CISA27، CGEIT8, Cobit 2019 RiskIT2 و سایر منابع مانند گارتنر و ایساکا استفاده شده است. دوره مذکور در مدت 130 تا 150 ساعت قابل ارایه برای سازمانها یا گروه های متخصص در زمینه حسابرسی و ریسک فن آوری اطلاعات است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نحوه برگزاری دوره از طریق فرم تماس یا شماره واتس اپ با ما در تماس باشید.

آیا به پشتیبانی نیاز دارید !​​​​​​​

​واتزآپ: 

​واتزآپ: 

ایمیل: info@abdisco.ir

+98 935 210 46 72

سبد خرید