حسابرسی فن آوری اطلاعات 

حسابرسی فن آوری اطلاعات شامل بررسی کنترل های بکار گرفته در سطوح مختلف فن آوری اطلاعات در جهت سنجش اثربخشی و کارآیی است. در واقع حسابرسی فن آوری با در نظر گرفتن اهداف از پیش تعریف شده اجرای حسابرسی، اطمینان معقولی از اثربخشی و کار آیی کنترل های(داخلی) بکار گرفته شده برای کلیه ذینفعان از جمله مدیریت فراهم می آورد و متعاقبا در سطوح بالاتر به حاکمیت سازمان نیز منتقل می گردد.

با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی و وابستگی تقریبا همه کسب و کارها و سازمانها به فن آوری اطلاعات،اجرای  حسابرسی فن آوری اطلاعات بصورت فزاینده ای در حال انجام هست و نقش بسیار مهم و کلیدی در کنار انواع رسیدگی ها در سازمانهای داخلی و بین المللی برای آن تعریف شده است.

در سازمانهای پیشرو که از نظر بلوغ واحد حسابرسی داخلی به سطح قابل قبولی رسیده اند، علاوه بر اجرای مستقل حسابرسی فن آوری اطلاعات بصورت پیوسته و در قالب برنامه سالیانه حسابرسی فن آوری، به اجرای حسابرسی های یکپارچه (مالی، آی تی، کشف تقلب و ...) توجه ویژه ای شده است.

مشاوران ما با داشتن بیشترین سابقه اجرایی حسابرسی آی تی و مدیریت ریسک آی تی به صورت کاملا تخصصی جهت اجرای موثر حسابرسی فن آوری اطلاعات آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند. اجرای حسابرسی فن آوری اطلاعات به صورت کاملا تخصصی و بر اساس جدیدترین متدها و روشهای حسابرسی فن آوری بین المللی و با دسترسی به منابع معتبر بین المللی اجرا خواهد گردید.

فرایند ما

قدم اول: طرح مسئله و ارایه جزییات در زمینه مشاوره مورد نیاز 

قدم دوم: انتخاب و تخصیص تیم متخصص مشاوره 

قدم سوم: ارایه مشاوره و سایر جزییات مورد نیاز در زمینه تخصصی 

+98 921 292 68 27​​​​​​​

+98 921 292 68 27​​​​​​​

آیا به پشتیبانی نیاز دارید !​​​​​​​

​واتزآپ: 

​واتزآپ: 

ایمیل: info@abdisco.ir

+98 935 210 46 72

+98 921 292 68 27​​​​​​​

سبد خرید